Ønsker du vekst i din gruppe? Bli med på ledersamling

15 januar, 2024 av Hilde Haldorhamn
Kretsstyret i Vestmarka krets inviterer til ledersamling
Onsdag 17. januar
Tid: 19:00-21:30
Sted: Engersand Forsamlingslokale (Furusetveien 24, 3400 Lier)Hver gruppe kan stille med inntil 2 ledere inkludert gruppeleder.

Påmelding i min.speiding.no:

Nytt år og nye utfordringer står for døren.
Vi får besøk av Knut Hjelleset fra forbundskontoret som er en av to nye vekstkonsulenter.Knut vil fortelle litt om hvordan de jobber med vekst. Og hva de kan bistå med for grupper som ønsker vekst, rekruttering og andre aktuelle ting.Kretsstyret har i høst laget en gruppeundersøkelse som har til formål å kartlegge behov hos gruppene. Samtidig som kretsen ønsker å kartlegge hvilke grupper som har ressurser til å bidra med kretsarbeid.

Undersøkelsen er utarbeidet av kretsen og danner grunnlaget for tema for samlingen.

Husk å besvare gruppeundersøkelsen som du finner her:  Link til gruppeundersøkelsen
innen fredag 12. januar.

Kretsstyret ønsker også å bli bedre kjent med gruppene og åpner for dialog hvor gruppelederne kan presentere sine «3 utfordringer og 1 positiv ting» fra sin egen gruppe.

Møte blir digitalt logg deg på via googlemeet.