Vil du være med å stake ut veien videre for Vestmarka krets?

10 mars, 2021 av Thor Gunnar Mathisen

I forbindelse med det kommende årsmøtet for Vestmarka krets skal det velges nye styremedlemmer. Noen av de nåværende styremedlemmene ønsker å fortsette, men det er fortsatt behov for flere nye (eller kjente) fjes. Vi har noen navn klare, men det er behov for flere. I den forbindelse går vi bredt ut og ønsker tilbakemelding om det er noen som ønsker å være med som styremedlem i Vestmarka krets? Det er muligheter for å stille som vara, vanlig styremedlem eller visekretsleder. Ved å være en del av kretsstyret får man mulighet til å være med å videreføre arbeidet som er lagt ned i oppstarten for den nye kretsen, og legge kursen for det neste året – eller årene.

Om dette er noe som høres interessant ut, ikke nøl med å ta kontakt. Om man vet om noen andre som kan ha lyst til å være med videre så tas forslag imot med takk. Vi bør ha potensielle kandidater på plass i forkant av kretstinget 24. mars.