NM deltakerne tilbake
Etter en helg med regn, sol og mørke skyer er det en sliten, men fornøyd gjeng med speidere som har kommet hjem fra Norgesmesterskapet i Speiding 2026. Arrangementet fant sted i Stavanger 12-14. juni.
Fra Vestmarka krets var det syv patruljer som deltok i arrangementet.
- Tiger, Sætre speidergruppe
- Fjellrev, Nadderud speidergruppe
- Isbjørn,1. Høvik speidergruppe
- Varg, Skougum speidergruppe
- Ekorn, 3. Drammen speidergruppe
- Orcus, Røyken speidergruppe
- Zebra, Skougum speidergruppe
Foto: NM i speiding 2026.