NM deltakerne tilbake

15 juni, 2026 av Hilde Haldorhamn
NM i speiding, foto: NM i speiding

Etter en helg med regn, sol og mørke skyer er det en sliten, men fornøyd gjeng med speidere som har kommet hjem fra Norgesmesterskapet i Speiding 2026. Arrangementet fant sted i Stavanger 12-14. juni.

Fra Vestmarka krets var det syv patruljer som deltok i arrangementet.

  • Tiger, Sætre speidergruppe
  • Fjellrev, Nadderud speidergruppe
  •  Isbjørn,1. Høvik speidergruppe
  • Varg, Skougum speidergruppe
  •  Ekorn, 3. Drammen speidergruppe
  • Orcus, Røyken speidergruppe
  •  Zebra, Skougum speidergruppe

Resultater NM i speiding.

Foto: NM i speiding 2026.