Slik kan du støtte speiderarbeidet i kretsen

10 februar, 2022 av Hilde Haldorhamn

Hvert år tildeles overskuddet fra Norsk tipping til lag og foreninger over hele landet. Overskuddet bidrar til at frivillige organisasjoner har mulighet til å legge til rette for at barn og unge skal få gode opplevelser.

Vestmarka krets er registrert i frivillighetsregisteret og som grasrotmottaker. Har du lyst til å støtte oss i speiderarbeidet kan du gjøre dette ved å velge Vestmarka krets som mottaker av Grasrotandelen neste gang du sender inn en tippekupong. 7 % av det du bruker på tipping gjennom Norsk Tipping går til det laget eller foreningen du velger å støtte gjennom grasrotandelen.

Vi takker alle som har støttet Asker og Bærum krets og Nedre Buskerud krets med dette tidligere og håper dere vil bli med oss over i Vestmarka krets.